Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΚΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΗΒΑΙΩΝ Κ.ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ ΠΑΡΙΣΗ

 
ΠΑΡΙΣΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
ΔΑΓΛΑΡΙΔΟΥ 6 ΘΗΒΑ
ΤΗΛ: 2262100163 & 6985916314
E-MAIL: despoinaparisi @ gmail .com

Προς: Τους ψηφοφόρους του ΔΗΜΟΥ ΘΗΒΑΣ

 Θήβα 08-05-2014

Β Ι Ο Γ Ρ Α Φ Ι Κ Ο Σ Η Μ Ε Ι Ω Μ Α
της
ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ ΠΑΡΙΣΗ του ΠΑΡΙΣΗ και της ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

Γραμματέας της Συντονιστικής Επιτροπής ΑΝ.ΕΛ. Θήβας

Υποψήφια Δημοτική σύμβουλος με τον ανεξάρτητο από κόμματα συνδυασμό με την επωνυμία ΔΗΜΟΣ ΘΗΒΑΙΩΝ ΩΡΑ ΕΥΘΥΝΗΣ και
Υποψήφιο Δήμαρχο τον κ. ΣΤΑΜΑΤΗ ΧΑΛΒΑΤΖΗ

Ονομάζομαι Δέσποινα Παρίση του Πάρη Παρίση και της Αικατερίνης Μπουμπούκη. Γεννήθηκα στην Αθήνα στις 14 Ιουλίου 1973 και μένω μόνιμα μαζί με τον εντεκάχρονο γιο μου Ιωάννη στην Θήβα επί της οδού Δαγλαρίδου 6. Είμαι απόφοιτη της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του τμήματος Λογιστικής του ΤΕΙ Λάρισας. Είμαι Ελεύθερη Επαγγελματίας και έχω Λογιστικό – Φοροτεχνικό Γραφείο στην Θήβα με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος λογιστή φοροτεχνικού Α΄ Τάξης από το έτος 2006.
Από πολύ μικρή ήμουν ευαισθητοποιημένη με τα προβλήματα της κάθε ομάδας της οποίας ήμουν μέλος.
Η έντονη ενασχόληση μου με τα κοινά και την πολιτική οφειλόταν τόσο στο ανήσυχο πνεύμα μου και στο αίσθημα της “υπεράσπισης των αδυνάτων” όσο και στο ότι η μητέρα μου Αικατερίνη Μπουμπούκη ήταν οργανωμένη στην Ν.Δ. και ιδιαιτέρα γραμματέας του Αριστείδη Τσιπλάκου (Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας επί Ν.Δ. ). Το 1994 και μόλις έχω τελειώσει την σχολή μου ζητά ο Αλέξανδρος Κοφίνης να είμαι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στον συνδυασμό του ο οποίος πήρε και την Δημαρχία την τετραετία και επανεκλέχθηκε την επομένη, 
με εντολή του σύστησα 3 νέες Δημοτικές Επιχειρήσεις που δραστηριοποιήθηκαν στον πολιτισμό – αθλητισμό αλλά και την προστασία του περιβάλλοντος.
Η ενασχόληση μου με τα Δημοτικά σταματά το 2003 λόγο της γέννησης του γιου μου αλλά και των πολλών πλέον επαγγελματικών μου υποχρεώσεων ως λογίστρια. Σαν επαγγελματίας συνδικαλίστηκα στον Σύλλογο Λογιστών Θήβας όπου διετέλεσα και Γεν. Γραμματέας.
 Είμαι μέλος της Π.Ε.Φ.Ε ( Πανελλήνιας Ένωσης Φοροτεχνικών ΕπιστημόνωνΕλλάδας ).
 Είμαι πρόεδρος στον Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του 8ου Δημοτικού Σχολείου Θήβας τα τελευταία 4 χρόνια. 
Παράλληλα πρόσφερα εθελοντική βοήθεια στην Τράπεζα Αγάπης του Αγ. Γεωργίου Θήβας. Ως ευυπόληπτη πολίτης εκτελώ τα καθήκοντα του ενόρκου σε κακουργηματικές πράξεις στα Δικαστήρια της Θήβας.
Πιστεύω ότι η Ελλάδα δεν πάσχει από επαγγελματίες πολιτικούς, από αυτούς έχει πολλούς, απόδειξη ότι όλοι ατομικά πλούτισαν απ’ την ενασχόληση τους με την πολιτική πτωχεύοντας όμως την Χώρα !!!!!
ΠΑΣΧΕΙ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.
Από ανθρώπους που είναι χορτασμένοι και επιτυχημένοι στην προσωπική, επαγγελματική και κοινωνική τους ζωή.
Από ανθρώπους που δεν θα διστάσουν να διαθέσουν τον εαυτό τους για το κοινό καλό χωρίς προσωπικό όφελος.

ΜΕ ΤΙΜΗ 
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΡΙΣΗ