Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΦΙΝΗΣ : H ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΑΛΠΗΣ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ !!!


Η  ώρα της κάλπης πλησιάζει. Σε λίγες ώρες θα κληθούμε να αποφασίσουμε για το μέλλον των παιδιών μας, το μέλλον της Πατρίδας μας.
Είναι οι κρισιμότερες εκλογές μετά την μεταπολίτευση. Χρειάζεται να ενεργήσουμε με πολλή περίσκεψη και υπευθυνότητα. Βιώνουμε την εξαθλίωση και την διάλυση των πάντων. Εκείνοι που μας οδήγησαν σε απόγνωση, τολμούν τώρα να ξαναζητήσουν την ψήφο μας υποσχόμενοι να μας σώσουν. Μην τους πιστέψετε! Είναι καιρός αγαπητοί φίλοι να αντιδράσουμε με την ψήφο μας. Να πούμε ΟΧΙ στην υποβάθμιση και το ξεπούλημα της Πατρίδας μας! Οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ και ο Πάνος Καμμένος κάνει αδιαπραγμάτευτες τις αρχές της Εθνικής Ανεξαρτησίας και περηφάνιας. Αξίζει να μας εμπιστευτείτε.
Σε αυτές τις εκλογές κι εγώ σαν νέος άνθρωπος που πονώ τον τόπο μου, είμαι υποψήφιος. Νιώθω την πολιτική ως προσφορά στο κοινωνικό σύνολο και όχι σαν μέσον εξυπηρέτησης δικών μου συμφερόντων. Υπόσχομαι να βρίσκομαι κοντά σε κάθε συμπολίτη μου αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνά ο τόπος μας. Θα αγωνιστώ με τους νέους για ένα καλύτερο αύριο, γιατί είμαι κι εγώ ένας απ’ αυτούς. Αρμόζει ένα καλύτερο μέλλον για την Βοιωτία μας. Το αξίζουν η ιστορία και οι ανθρωποί της!
Δώστε μου δια της ψήφου σας την δύναμη να αγωνισθώ με εντιμότητα και δικαιοσύνη. Υπόσχομαι να τιμήσω την ψήφο σας.


                                           Χρήστος Κοφίνης
                                           Υποψήφιος Βουλευτής Ν. Βοιωτίας - Ανεξάρτητοι Έλληνες