Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΣΣΟΥ ΤΟΥ ΑΟ Η ΘΗΒΑ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΝΙΑΤΗ ΣΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ METROPOLIS

O Γιάννης Μανιάτης διακρίνεται μέ τή φανέλα τού ΑΟ Η ΘΗΒΑ τήν περίοδο 2003-2004 δεύτερος καθήμενος από δεξιά .
Μανιάτης: «Δεν μίλησα ρατσιστικά στο Ναφτί»

Ο Γιάννης Μανιάτης μίλησε σήμερα στην εκπομπή Revolution του «Αθλητικού Metropolis» και στον Κυριάκο Κύρτσο τόσο για το περιστατικό που έλαβε χώρα με πρωταγωνιστές τον ίδιο και τον Μεντί Ναφτί, όσο και για άλλα θέματα. Αρχικά, ο αρχηγός του Πανιωνίου υπογράμμισε: «Θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι γιατί άκουσα αρκετά τις τελευταίες ημέρες. Σε καμία περίπτωση δεν μίλησα ρατσιστικά στο Ναφτί και δεν μπορώ να ξέρω γιατί και πως βγήκε από την πλευρά του κάτι τέτοιο προς τα έξω. Είχαμε μία λογομαχία, ζήτησα φάουλ από τον διαιτητή και όταν βρεθήκαμε μέτωπο με μέτωπο που έριξε κουτουλιά και γι΄ αυτό μετά εγώ τον έπιασα από τον λαιμό. Δεν τρελάθηκα ξαφνικά. Πληροφορήθηκα όμως ότι βγήκε κάτι τέτοιο προς τα έξω και απορώ πραγματικά πως μπορεί να λέγονται αυτά. Δεν μπορεί να λένε ότι εγώ μίλησα ρατσιστικά στο Ναφτί. Ποτέ δεν θα το έκανα για κανέναν».
Ο Γιάννης Μανιάτης πάντως παραδέχθηκε πως: «δίκαιότατα δέχθηκα κάρτα. Έπρεπε να την πάρω γιατί κι εγώ αντέδρασα άσχημα. Όμως έφαγα κουτουλιά και αυτό ήταν που με έκανε να τρελαθώ. Δεν περίμενα σε καμία περίπτωση ότι θα αντιδράσει τόσο άσχημα ο παίκτης του Άρη. Είχα και με τον Τόχα μία ένταση στο πρώτο ημίχρονο. Ένα λεπτό μετά όμως δώσαμε τα χέρια και όλα τελείωσαν. Στο ποδόσφαιρο εντάσεις υπάρχουν και θα υπάρχουν. Διάλογοι άσχημοι υπάρχουν όμως τα θέματα τελειώνουν στο γήπεδο. Μετά το τέλος του αγώνα, στο αντιντόπινγκ κοντρόλ βρεθήκαμε με το Ναφτί και μου ζήτησε συγνώμη για την κίνηση του. Για μένα εκεί είχε τελειώσει το θέμα και γι΄ αυτό απόρησα πως βγήκαν όλα αυτά μετά προς τα έξω».
Για το παιχνίδι αυτό καθ΄ αυτό, ο Μανιάτης υπογράμμισε: «Νομίζω ότι αδικούμε τους εαυτούς μας. Ήμασταν καλύτεροι σε όλη την διάρκεια του παιχνιδιού και πετύχαμε ένα γκολ λίγο πριν το τέλος. Έχω πληροφροηθεί τα παράπονα του Άρη για το γκολ. Ήταν πολύ δύσκολη φάση πάντως. Συμβαίνουν όμως αυτά στο ποδόσφαιρο. Εδώ σε ένα τέτοιο παιχνίδι παραλίγο να ισοφαριστούμε στις καθυστερήσεις από μία κεφαλιά του Ρουίς στη μοναδική ευκαιρία του Άρη».
Για την ομάδα του Άρη, ο αρχηγός των «κυανέρυθρων» είπε: «Ο Άρης κάθε χρόνο παίζει καλό ποδόσφαιρο και προσπαθεί να δείξει κάτι πολύ καλό στο γήπεδο. Είναι γνωστό ότι διαθέτει παίκτες με ποιότητα και στο παιχνίδι με την Ατλέτικο ήταν πραγματικά εξαιρετικός. Όμως εμείς ίσως ήμασταν πιο συγκεντρωμένοι και παρουσιαστήκαμε καλύτεροι στο παιχνίδι αυτό. Δεν φοβηθήκαμε σε καμία περίπτωση. Ίσως ήταν και το γεγονός πως εκμεταλλευτήκαμε ότι ο Άρης έκανε ροτέισον».
Για την δυσκολία του Πανιωνίου στο σκοράρισμα τόνισε: «Με εξαίρεση το πρώτο παιχνίδι κόντρα στον Ολυμπιακό Βόλου, στα δύο επόμενα ματς δημιουργήσαμε όντως πολλές ευκαιρίες και σίγουρα αυτό είναι καλό. Όμως πραγματικά πρέπει να βρούμε τρόπο να βάζουμε την μπάλα στα δίχτυα γιατί θα μας στοιχίσει στην συνέχεια αυτό».
Για τους στόχους της ομάδας είπε: «Κάθε χρόνο λέμε τα ίδια. Ότι θέλουμε πεντάδα. Εγώ δεν το βλέπω όμως έτσι. Είμαστε υποχρεωμένοι να βλέπουμε ξεχωριστά κάθε παιχνίδι και θα δούμε στο τέλος τι πετύχαμε. Τα δύο τελευταία χρόνια βγαίνουμε και λέμε στον κόσμο τα ίδια και τα ίδια. Πέρυσι ένα καλό τρίμηνο κάναμε μόνο…».
Για την θέση στην οποία αγωνίζεται διευκρίνισε: «Εγώ είμαι δεξιός μπακ. Αυτή είναι η θέση μου. Ο προπονητής βεβαίως θεώρησε ότι μπορώ να προσφέρω και ως αμυντικό χαφ και αυτό που έχω να κάνω είναι να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου για να ανταποκριθώ».
Για το ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ στην πρόσφατη μεταγραφική περίοδο, ο Μανιάτης ομολόγησε πως: «είχε γίνει πραγματικά κρούση από τον ΠΑΟΚ. Το γνωρίζω αυτό. Είχαν γίνει συζητήσεις και με την ομάδα όμως το θέμα δεν προχώρησε τελικά. Προσωπικά αυτό που έχω ως στόχο είναι να παίξω κάποια στιγμή στο εξωτερικό. Μου αρέσει ως ιδέα. Τα γεμάτα γήπεδα, η διαφορετική κουλτούρα που αντιμετωπίζουν το ποδόσφαιρο. Βλέπω τώρα και τον Τζαβέλλα και χαίρομαι γι΄ αυτόν. Θέλεις να δεις κάτι παραπάνω στην ποδοσφαιρική σου ζωή. Στην Ελλάδα βλέπουμε ότι οι περισσότεροι ασχολούνται με το παρασκήνιο και την διαιτησία. Έχουν περάσει μόλις τρεις αγωνιστικές και όλα έχουν γίνει άνω – κάτω. Κι έχουμε μπροστά μας ακόμη 27 παιχνίδια»!
Για το αγωνιστικό κομμάτι των πρώτων τριών αγωνιστικών είπε: «Όλες οι ομάδες προσπαθούν να παίξουν καλό ποδόσφαιρο. Προσωπικά μου αρέσει που οι λεγόμενες μεγάλες ομάδες χάνουν βαθμούς. Μακάρι να συνεχιστεί αυτό γιατί μόνο έτσι θα γίνει ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα».
Αναρτήθηκε από Stelios Gelastos

ΒΟΙΩΤΙΚΟ ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ Email:sovdim@hotmail.com